Lees hier ervaringen van mensen met een Yardy tuin.

Top bedrijf en personeel. Yardy is zeker een aanrader. Vanaf het bezoek tot oplevering van onze tuin was de communicatie prettig en helder. Als er din

gen niet zo gingen als gepland, werd het meteen door de eigenaar adequaat opgelost. Het resultaat heeft onze verwachtingen overtroffen. Elke dat genieten wij van onze nieuwe mooie en gezellige tuin.

Floris & Gabriëlle Lindhout

Alphen aan den Rijn

Topbedrijf, een echte aanrader. Ik ben ontzettend tevreden over de aanleg van mijn tuin. Alles is zeer mooi en vakkundig uitgevoerd – tot in de klei

nste details. Het eindresultaat overtreft mijn verwachtingen: een stijlvolle, verzorgde en perfect afgewerkte tuin waar ik elke dag van geniet. De communicatie verliep ook uitstekend. Vanaf het eerste contact tot de oplevering werd ik goed geïnformeerd en meegenomen in elke stap van het proces. Het personeel was niet alleen professioneel, maar ook erg vriendelijk en prettig in de omgang. Kortom: een topbedrijf dat vakmanschap combineert met klantgerichte service. Een echte aanrader!

Kiara

Nieuwegein

Prachtige tuin dankzij de kennis en kunde van Yardy en partners. Binnen 5 maanden van idee naar prachtige uitvoering in onze “postzegel-tuin” van

5x6 meter. Samen met Ruben het idee omgezet in een ontwerp en vervolgens mooie spullen erbij gezocht. Soms is dan niet alles wat je uitzoekt meer leverbaar en komt er een pasklare en nog veel beter passende optie voor terug. Dat ging in een keer vlekkeloos. Alle spullen netjes op tijd geleverd zodat de tuinmannen alles perfect in orde konden maken ook al waren wij niet altijd aanwezig. Voor tijdens en na oplevering heeft Yardy de vinger aan de pols gehouden wat ons het gevoel heeft gegeven dat de tuin pas af is als Yardy vindt dat die af is. Deze 5 sterren review is dan ook volledig verdiend.

John

Delft

Heldere communicatie en top service. Van A tot Z zijn wij keurig geholpen door Yardy. Als je een tuin wilt laten aanleggen beveel ik dit bedrijf zeker

aan. Ook heel fijn dat er eerst een ontwerp wordt gemaakt. Er wordt ook heel goed meegedacht.

Merve

Rotterdam

Fantastisch!. Hele fijne ervaring met Yardy! Wij hebben onze voor- en achtertuin laten doen en wat is dit mooi geworden! Heel fijn contact. Ze denken

met je mee en hebben mooie ideeën. Samen met Ruben een ontwerp gemaakt en wat heel fijn is, is dat ze alle materialen hebben staan in de showroom, waardoor je meteen de juiste keuzes kan maken. Ze konden ook al heel snel beginnen aan de werkzaamheden! Twee maanden na het eerste contact, kunnen we al genieten van onze nieuwe tuin! De uitvoering is gedaan door Cammeraat Hoveniers en wat zijn dat ook harde werkers die heel mooi werk hebben geleverd! De tuin is fantastisch geworden, zo ontzettend blij mee. Hele mooie afwerking en precies zoals we wilden! Wij gaan enorm genieten van onze nieuwe tuin! Yardy heel erg bedankt!

Stephan

Alphen aan den Rijn

Goede ervaring met een fijn bedrijf, aanrader!. Ik ben in contact gekomen met Yardy omdat zij bij vrienden al een prachtige tuin hadden aangelegd. Het

contact met de medewerkers van Yardy was prettig. Er werd een mooi ontwerp gemaakt, gebaseerd op mijn wensen. Toen ik aanpassingen wilde in het ontwerp was dit geen probleem, er werd voldoende tijd vrijgemaakt. De maand erna was er al plek om mijn droomtuin te realiseren. De aanleg van mijn tuin is in 3 dagen gerealiseerd. Het eindresultaat is boven verwachting en ik ben er dan ook heel blij mee. Laat de zon maar komen!

Bianca

De

Super!!. Echt heel goed geholpen door Michael en het team hoveniers. Michael denkt heel fijn mee in de tuin en de wensen en ook na 5 keer bellen met e

en vraag wil hij nog graag helpen :) De hoveniers waren heel aardig en vakkundig. Binnen 4 dagen klaar in plaats van de geplande 8 dagen (en zeker niet afgeraffeld). Echt heel fijn samenwerken met Yardy, aanrader!!

Annick

Rotterdam

droomtuin :) . Vijf weken na het adviesgesprek werd onze tuin gerealiseerd. Fijne, hardwerkende & ervaren tuinmannen hebben onze tuin nóg mooier gema

akt dan ik vooraf had gedacht. :):)

Inge van Prooijen

Den Haag

Prachtige tuin aangelegd!. Yardy heeft bij ons een prachtige tuin aangelegd. Van de ontwerpfase tot de uitvoering was alles goed geregeld. De hovenier

s die aan de slag gingen waren heel vriendelijk en enthousiast. We zijn super blij met het resultaat en bevelen Yardy zeker aan!

Annick

Boskoop

"Yardy maakt van je droomtuin werkelijkheid”!. We zijn super blij met de samenwerking met Yardy! Vanaf het eerste contact tot de oplevering was alle

s top: snelle, professionele communicatie en oog voor detail. Onze droomtuin is werkelijkheid geworden, en zelfs beter dan verwacht! Yardy levert niet alleen vakwerk, maar ook een geweldige klantbeleving. Absolute aanrader voor wie op zoek is naar een moderne, efficiënte tuin! 10/10!

Dennis

Almere

Zeer blij met het resultaat, service en flexibiliteit . We zijn door Yardy in het proces goed begeleid van begint tot eind, waarbij er mee gedacht wor

dt over het ontwerp van de tuin, maar ook gedurende de aanleg wordt er duidelijk gecommuniceerd en flexibel opgesteld. De tuin wordt aangelegd door professionals die netjes werken, vriendelijk zijn en dagelijks de planning met je doornemen. Topservice dus!

Redmar

Heemstede

Snel je droomtuin geregeld. De voorbeeldtuinen op de website gaven onze een goede indicatie qua prijs, maar ook qua stijl voor onze tuin. Een belletje

gaf ons nog meer duidelijkheid en vertrouwen en daarom direct een afspraak gemaakt op locatie. Wat we niet hadden verwacht is dat de tuin zo snel gerealiseerd kon worden, ongeveer een maand na ons akkoord. Geweldig dat we nu in de lente en ruim voor de zomer al kunnen genieten van onze nieuwe tuin!

Celio

Purmerend

Hoe komen we aan onze reviews?

We vragen onze klanten na het aanleggen van een tuin om een review bij ons achter te laten. Deze worden geplaatst bij onze onafhankelijke partner Kiyoh, wij plaatsen deze vervolgens automatisch door op onze website. Liever de reviews op Kiyoh lezen? Klik dan hieronder op de button.