Lees hier ervaringen van mensen met een Yardy tuin.

Geweldig!!!!!!. Werd bij Yardy super vriendelijk ontvangen en werd een prima offerte gemaakt . Snel daarna kwamen de ( overigens ) keurige hoveniers d

e klus klaren . Snel gewerkt in slecht weer en alles keurig gemaakt en netjes opgeruimd !!! En de prijs voor de klus was ook prima. Ik zou Yardy aan iedereen aan kunnen bevelen . TOP bedrijf !!!

Fons

Den Haag

Helemaal tevreden. We hebben de voor -en achtertuin laten aanleggen door Yardy. Ze hebben een mooi ontwerp gemaakt en deze naar volle tevredenheid aan

gelegd in de afgegeven planning. Ze hebben goed samengewerkt met de andere partijen die wij nodig hadden voor het plaatsen van een tuinhuis. Prettige communicatie, flexibel en probleemoplossend. Top!

Richard Springer

Rotterdam

Fijne samenwerking met topresultaat!. Erg prettige samenwerking gehad. Vanaf het ontwerp tot de feitelijke werkzaamheden. We wonen in Amsterdam (zonde

r achterom), het was een hoop geplan met de hijskranen. Het team van Yardy heeft goed geholpen bij de voorbereidingen. Uitvoering verliep voortvarend. We zijn erg blij met het eindresultaat!

Igor

Amsterdanm

Zeer tevreden over het werk van de hovenier!. Recentelijk heb ik het tuinproject laten uitvoeren door Yardy en ik ben ontzettend blij met het resultaa

t. Het werk is uiterst professioneel uitgevoerd: de bestrating is perfect gelegd, de planten zijn met zorg gekozen en geplaatst, en alles ziet er keurig verzorgd uit. Het contact met de hovenier was prettig; hij was altijd duidelijk in de communicatie en dacht goed mee over de indeling van de tuin. Ook de werkwijze was netjes en efficiënt, en het terrein werd altijd opgeruimd achtergelaten. Ik kan deze hovenier van harte aanbevelen voor wie op zoek is naar vakwerk en een goede service!

Mick

Maassluis

Top bedrijf en zeer mooi Ontwerp. Ons Tuin is zeer professioneel en prachtig en op zeer korte termijn aangelegd door Yardy. Ruben heeft ons geholpen m

et het ontwerp. Contact met (Ruben)Yardy verliep uitstekend van begin tot het eind. Hovenier die ons tuin aangelegd heeft is zeer professioneel, een dikke 10 v.w.b. eind resultaat. Ik wil daarom ook Yardy enorm bedanken, nu kunnen wij eens keer genieten van ons tuin.

Oualid

Zeist

Prachtig aangelegde tuin door Yardy. Wij wilde graag een tuin met een tropische vibe en organische vormen. Tijdens onze designafspraak met Michael had

hij meteen begrepen wat wij bedoelde en zijn zo tot een tof design gekomen. De jongens die hem namens Yardy hebben aangelegd hebben echt top werk geleverd! Het resultaat is echt alles en nog meer dan we hadden gedacht!

Laura

Schiedam

Leuk design, fijne communicatie en goede werklui. In goed overleg een mooi design opgesteld. Dit is wel in 2D. 3D zou het nog tastbaarder maken om ee

n nog beter beeld v.w.b. looproute, schaduw, doorgang etc. De offerte enkele keren aangepast op onze voorkeuren en budget. Er kon al met 3 weken worden gestart. In de praktijk was het slechts 2 weken. Helemaal top! Leuke en goede werklui; werken hard, goed overleg om (kleine) aanpassingen te doen en dus een supermooi resultaat! Voor de kleine aanpassingen hadden we meer materiaal nodig. Dit kon de volgende dag al worden geleverd. Al met al erg blij met Yardy; wij gaan genieten van onze tuin!

Michael

Rijswijk

Mooi ontwerp, vlot ingepland en goed aangelegd. Ruben denkt goed mee. Hij is klantgericht en creatief in het bedenken van oplossingen. De aanleg werd

snel ingepland. Onze nieuwe tuin is een oase van rust. Bedankt Yardy

Fer

Nieuwerkerk aan den IJssel

Professioneel!. De contacten met Yardy verliepen allemaal heel prettig. Tijdens het bezoek aan de showroom werd goed geluisterd en meegedacht. Met een

mooi ontwerp van onze nieuwe tuin als resultaat. Alle spullen werden op tijd op de afgesproken datum geleverd en de ingeschakelde hoveniers hebben mooi werk geleverd. Wij zijn heel tevreden

Nicole

Zevenhuizen

Zeer slechte communicatie en afwikkeling . Onze ervaring met Yardy (Ruben) is niet om naar huis te schrijven. We zijn niet tevreden over de communicat

ie. Vanaf dag 1 kwamen er al fouten bovenwater en Ruben ging daar nogal luchtig mee om. We hebben er elke dag bovenop moeten zitten om het geheel naar wens te krijgen want de berekeningen van het ontwerp, klopten niet en dus ook de bestellingen van materialen niet. We moesten zelf alles goed in de gaten houden omdat er te veel fout ging met ontwerp, beplanting en planning.Ook de afhandeling liet zich te wensen over. Ik heb de factuur vaak moeten corrigeren. Jammer dat Ruben zijn excuses daarvoor nooit heeft gemaakt en zeer weinig navraag heeft gedaan. Het enige positieve van Yardy is dat ze de hoveniers van Kevin Suvaal hebben ingezet voor het aanleggen van onze tuin. Zij hebben wat ons betreft alles meer dan goed gemaakt. Elke dag stonden ze er weer, nette hardwerkende aardige jongens. De communicatie verliep ook soepel en samen zijn we er gelukkig goed uitgekomen. Kevin heeft goed contact met mij gehouden, en hield mij op de hoogte van de planning wat ik eigenlijk van Ruben zou verwachten. Wij zijn heel blij met de tuin dankzij de jongens van Suvaal! Zij hebben er echt een prachtige tuin van gemaakt, Suvaal verdient aanbeveling en 5 sterren!

Nobuko

Amstelveen

Prachtig. Via sociaal media in aanraking gekomen met dit bedrijf. Zij bieden een totaal plaatje zodat je van te voren weet waar je aan toe ben. Dit on

tzorgd enorm. De hoveniers waren nette knetterhard werkende mannen en het resultaat is dan ook prachtig geworden. Super trots zijn wij op het eindresultaat.

Romana & Richard

Ridderkerk

Top bedrijf. Alles verliep heel erg soepel. Er was tussendoor ook goed contact en er werd heel hard gewerkt met een ontzettend mooi eind resultaat. Be

n heel erg blij met het eind resultaat

Paula

Huizen

Hoe komen we aan onze reviews?

We vragen onze klanten na het aanleggen van een tuin om een review bij ons achter te laten. Deze worden geplaatst bij onze onafhankelijke partner Kiyoh, wij plaatsen deze vervolgens automatisch door op onze website. Liever de reviews op Kiyoh lezen? Klik dan hieronder op de button.