Lees hier ervaringen van mensen met een Yardy tuin.

Geweldig. Yardy heeft voor ons de tuin bij het nieuwe huis ontwerpen en de aanleg verzorgd. Onwijs blij met het advies en het resultaat!

Marco

Weesp

Goede communicatie/samenwerking en mooie geleverd werk!. Wij hebben bij Yardy contact gehad met Cheyenne en ze was (en is nog steeds) heel fijn om mee

samen te werken. Ze denkt goed mee in wat wij willen, welke beplanting daarbij passend is en ook hoe de tuin het beste vormgegeven kan worden. Op deze manier kunnen wij het meeste uit onze tuin halen. Inmiddels is bij ons de achtertuin gerealiseerd door Cammeraat Hoveniers en ook zij hebben fantastisch werk geleverd. Goede communicatie tijdens het realiseren van onze achtertuin. Fijne tips tussendoor over het aanpassen van eventuele onderdelen in de tekening en het eindresultaat mag er zeker zijn. Wij zijn zeer tevreden over de hovenier en ook over Yardy!

Ancella Gabrielse

Capelle aan den IJssel

Geweldig resultaat en heel ontspannen voortraject. Onze ervaring met Yardy en de ingeschakelde hovenier (Zappa Bouwens) zijn heel erg goed! Het voortr

aject verliep erg ontspannen, Michael had op basis van onze inspiratiefoto's een ontwerp gemaakt wat precies paste bij onze wensen. We hebben nog gaandeweg een paar kleine dingen aangepast maar daar was ook altijd ruimte voor. Er wordt snel gereageerd op mails en telefoontjes. Erg prettig dat aan de voorkant al alles duidelijk is qua prijzen en voorwaarden. De mogelijkheid om ook ter plekke materialen te zien/kiezen is ook ideaal. De hovenier heeft ontzettend netjes gewerkt, waar nodig werden dingen ter plekke aangepast of opgelost (nieuwbouwwoning dus exacte maten zijn lastig). Zappa dacht ook goed mee en checkte regelmatig even in of alles nog naar wens ging.

Joran

Waddinxveen

Snel, kwaliteit en goede communicatie . In okt 2022 kwamen bij Yardy op kantoor voor ons tuinontwerp en eind Dec 2022 was onze tuin al gerealiseerd. Y

ardy werkt snel en hard. Ze hebben ervoor gezorgd dat de tuin met kerst af was. Ook qua communicatie zijn ze makkelijk bereikbaar, zowel per mail als telefonisch. Absoluut een aanrader!

Cristel

Alphen aan den Rijn

Het resultaat is klasse, en klantvriendelijkheid stond voorop.. Vanaf het eerste contactmoment tot aan de oplevering hebben wij een hele prettige erva

ring met Yardi. In de ontwerpfase dacht Michael goed mee, maar liet ook de ruimte voor eigen invulling. Dat was heel prettig. Ook het bezoek aan de showroom was prettig omdat je meteen de materialen kan bekijken. Tijdens de aanleg was het feest! Heel prettig contact met de hoveniers. De communicatie was perfect en zelfs tijdens de aanleg was er nog wat ruimte om toch wat aan te passen in het ontwerp. We hadden niet verwacht dat dit nog kon, maar het was geen enkel probleem. De hoveniers waren daarnaast erg kritisch op hun eigen werk en waren zelf niet snel tevreden. Mooi om te zien dat hier werkelijk alles is gedaan aan het beste resultaat. Na het afronden van de werkzaamheden werd de tuin keurig schoon opgeleverd. Alle overige materialen werden meegenomen en het vele afval was al weg voordat we er erg in hadden. Bij Yardi wordt dus net het stapje extra gezet en wordt je volledig ontzorgd! Ontzetten blij met het eindresultaat kunnen we niet wachten op het voorjaar!

Vincent

Nieuwerkerk aan den IJssel

Vanaf begin tot eind een geweldige ervaring!!. Enige tijd geleden kwamen wij Yardy tegen op Instagram. Gelijk trok het onze aandacht met de mooie 3D v

oorbeeldtuinen en gunstige prijzen. Na een persoonlijk gesprek bij Yardy werden onze wensen gerealiseerd in een helder ontwerp. Daarna werd en een inmeet afspraak gepland om te zien of het ontwerp ook paste in de realiteit van ons nieuwbouwhuis. Met een paar kleine aanpassingen kon de tuin al snel aangelegd worden. Ook kozen wij toen gelijk voor een overkapping naast onze schuur. Toen de hovenier aankwam dacht ik eerst, 1 mannetje, jong, gaat dat wel goed komen? Zeker! Want wat een topvent was dit zeg, Mike heet de beste man en binnen 1 week was de tuin aangelegd, werkelijk niets op aan te merken. Mike is uit het juiste hout gesneden, was zeer prettig in de omgang en een pro. Dat hebben wij beloond met een grote fles bier. Het genieten kan nu beginnen, binnen 1 week na oplevering van ons nieuwe huis is de mooie tuin gerealiseerd en kunnen we dit jaar al oud en nieuw vieren gezellig rond de vuurschaal. Bedankt Yardy voor de goede service en mooi tuin. Groeten Vincent en familie.

Vincent

Dordrecht

Zeer tevreden met de service en aanleg!. Wij waren op zoek naar een betrouwbare hovenier die onze droomtuin kon realiseren voor ons. Nou, dat is gelu

kt! Wij kwamen Yardy tegen op Instagram en besloten een afspraak te maken om langs te gaan. Wat vooral fijn is, is dat we direct alle materialen te kunnen zien en aanraken in de showroom. Dit heeft ons vooral overtuigd om verlichting te nemen. De oplevering heeft ongeveer een week geduurd precies zoals aangegeven.

Danny

Wateringen

Goede voorbereiding en uitvoering. Vanaf het begin keek ik al mijn ogen uit. Goede voorbereiding, alles op tijd geleverd en wat niet helemaal goed gin

g werd direct opgepakt. Fijne mannen die duidelijk vaker samen aan de slag waren geweest en elk hun eigen specialiteit hadden. Grote complimenten voor zowel het resultaat als de werkwijze evenals de service naderhand.

Niels Wesbeek

Den Haag

Super tevreden. We zijn begonnen met een gezellig gesprek met Michael, gelijk een mooie tekening van de tuin en uitleg over alle materialen. Toen met

3 man sterk binnen een maand heel de tuin omgetoverd tot super fijn plekje! Wat is het gaaf geworden, en past precies bij ons!

Bianca

Hendrik-Ido-Ambacht

Ontzettend relaxed. Wij hoefde ons nergens druk om te maken. Alles werd geregeld door Michael en de vriendelijke hoveniers. Wij zijn heel erg blij met

onze nieuwe tuin en krijgen alleen maar positieve reacties. Ze hebben onze tuin omgetoverd tot datgene wat we voor ogen hebben. Wij zijn Yardy extreem dankbaar. Michael communiceert heel open en vriendelijk en zoekt vragen die je hebt voor je uit.

Wouter

Hendrik Ido Ambacht

Snelle, vakkundige hovenier met oog voor kwaliteit en service. Via Instagram dit fantastische hoveniersbedrijf gevonden. We konden snel terecht voor e

en afspraak en hadden gelijk een goede klik met Michael, de eigenaar. Hij neemt rustig de tijd voor je, luistert en denkt goed mee met je wensen. Aan de hand van beeldmateriaal wat je zelf van te voren kunt aanleveren maakt hij aan tafel een mooi ontwerp en kun je alle materialen ook direct zien en voelen in de achterliggende loodsruimte. Binnen 2 maanden na onze afspraak was onze tuin aangelegd en helemaal verzorgd. Ook als je vragen na oplvering hebt kun je die stellen en indien nodig wordt er ook goede nazorg geleverd. Ik kan iedereen deze hovenier aanraden!

Tadashi

Badhoevedorp

Vriendelijk professioneel meedenkend en snel. Ontzettend prettig contact met Michael, zowel fysiek als per mail en telefoon verloopt het contact vrien

delijk, professioneel, meedenkend en snel. De hoveniers hebben binnen 3.5 dag onze zandbak in een paradijsje omgetoverd en ook deze jongens waren ontzettend leuke, meedenkende en kundige jongens. Het resultaat is dan ook fantastisch! Zeker een aanrader!

Diana & Vincent

Maassluis

Hoe komen we aan onze reviews?

We vragen onze klanten na het aanleggen van een tuin om een review bij ons achter te laten. Deze worden geplaatst bij onze onafhankelijke partner Kiyoh, wij plaatsen deze vervolgens automatisch door op onze website. Liever de reviews op Kiyoh lezen? Klik dan hieronder op de button.