Lees hier ervaringen van mensen met een Yardy tuin.

Snel kundig en mooi. Michael is een meedenkende man; prettig in de omgang. Het ontwerp werd opgezet vanuit mijn ideeën èn vanuit de deskundigheid en

ervaring door Yardy verbeterd. Zo werd de ruimte meer optimaal benut en de beplanting aangepast. De tuinmannen hebben netjes en hard doorgewerkt - prachtig resultaat!

Thelma

Bergschenhoek

Excellent work and fast delivery. We'd looked for a construction company to perform ground work and street work in our newly-built garden. We've heard

good feedbacks about Yardy, therefore, we've made appointment with them. Communication was professional and easy going. Due to lower location our plot required extra drainage, and Yardy addressed this extra need very carefully. Once agreed, everything was done on time as decided. All the minor changes during the construction Yardy addressed beforehand, asking for our opinion. Constructors working on the spot were accurate and highly professional. In the end, we're very satisfied with our choice and with work delivered by Yardy.

Alex

Den Haag

Yardy heeft, door zich flexibel op te stellen, geholpen onze tuin te verwezenlijken.. Aan de hand van onze wensen heeft Yardy een tuin weten te ontwer

pen en neer te zetten welke aan al onze wensen voldoet. Een bedrijf die zijn vak verstaat.

Theo

Oud-Gastel

Very satisfied . At first I was a bit sceptical because my file was left under the pile. When they found it I was called with an apology. During the

job there were some issues with my indirect neighbours who were very rude to the workers. But the guys handled it very professionally. At the end they delivered an amazing job. Am very happy with new yard.

Febian

Waddinxveen

Creatief en meedenkend met als resultaat een droom tuin. Wij zijn zeer fijn geholpen door Yardy van begin tot eind. Op de website van Yardy hebben wij

leuke ideeën en die ideeën hebben we gecombineerd tot een tuin die helemaal bij ons past. Hieruit vloeide een mooi ontwerp en daarna is de tuin snel en professioneel aangelegd. We hebben niet lang hoeven wachten tot de start van de aanleg. De aanleg van de tuin ging snel, door prettige hoveniers. Ze werkten zeer netjes en na slechts drie dagen konden we genieten van onze nieuwe tuin. Echt een aanrader!

Raymond en Mariska

Almere

Persoonlijke benadering, creatief en eerlijk.. Al na ons 1e gesprek waarin het ontwerp van onze tuin gemaakt werd kregen we erg veel vertrouwen in het

team van Yardy. Michael begreep goed van onze wensen waren en heeft kritisch, creatief en eerlijk meegedacht over onze wensen en we zijn dan ook erg tevreden over het resultaat. De tuin was binnen een paar dagen aangelegd door een fijn team. Zeer professioneel en persoonlijk. Als we dit hadden geweten, hadden we een nieuwe tuin aanleggen niet zo lang voor ons uitgeschoven.

John zoutendijk

Ridderkerk

Droom is werkelijkheid. Maanden geleden zijn wij bij Yardy op een oriënterend gesprek geweest wat uiteindelijk resulteerde in een heel mooi ontwerp.

We hebben onze wensen met Yardy besproken. Yardy gaf ons het gevoel dat zij onze wensen konden realiseren. De uitkomst is dan ook heel prachtig. Wij kunnen als koppel aangeven dat we heel blij zijn met het eindresultaat. Van het begin tot aan het eind is alles vlekkeloos gelopen en we kunnen hiermee aangeven dat als je plannen hebt om je tuin te verbouwen/vernieuwen dat je bij Yardy op het juiste adres bent! Yardy bedankt voor alles!

Semih

Rotterdam

We zijn ontzettend teleurgesteld!. De beloftes worden totaal niet waargemaakt. Onze tuin zou eind april binnen 5 dagen worden aangelegd. Helaas kwam d

it op geen enkele manier uit. De planning was een drama, er werden steeds verkeerde bestellingen gedaan, op verkeerde dagen geleverd. De hoveniers - die overigens wel heel goed waren - konden verschillende keren onverrichter zake naar huis omdat er weer iets niet klopte. Uiteindelijk is onze tuin eind augustus pas opgeleverd - ruim 4 maanden te laat! Het eindresultaat is ook echt niet wat we gehoopt hadden. Al met al hebben we veel te veel geld betaald voor een tuin die niet aan onze wensen voldoet. En het ergste is dat de communicatie hierover eigenlijk de hele tijd zwaar te wensen over liet. Klinkt allemaal handig maar ik zou volgende keer gewoon de lokale hovenier bellen, dat scheelt heel veel ellende.
Beste Harm en Mischa,

Dit jaar hebben wij jullie tuin mogen aanleggen, helaas is dit proces niet verlopen zoals je dit van ons mag verwachten. Door grote drukte en onderbezetting was onze communicatie ondermaats en hebben wij absoluut steken laten vallen. Dit betreuren wij enorm. Ons proces is er juist op ingericht om onze klanten te ontzorgen en te ondersteunen van ontwerp tot oplevering.

Het laatste opleverpunt is veel later uitgevoerd dan wenselijk, gelukkig was de tuin verder helemaal af en kon deze wel gewoon gebruikt worden. Bij het uitvoeren van het opleverpunt hebben we ook nog even als extra service een spoeling aangepakt langs jullie schuur.

Bij de oplevering hebben we gevraagd of de tuin nu helemaal naar wens is, en dat was zeker het geval. Om toch nog wat extra bij te dragen aan jullie tuinplezier hebben we een mooi pakket bij jullie langs gebracht in de vorm van een vuurschaal en een lekker fles Champagne. Ondanks dat het voortraject niet heeft voldaan aan de norm die je van ons mag verwachten, willen we jullie toch heel erg veel plezier wensen van jullie tuin.

M. Voogt

Amstelveen

Een heerlijk mooie tuin bedankt Yardy. Van begin tot eind fantastisch. Fijn communiceren vanaf het maken van tekening uitzoeken van materialen, offert

e, mensen van de planning. En natuurlijk de uitvoerders. Echt top. Allemaal super aardig. En wat een resultaat. Wij zijn super blij

Karin

Delft

Denken altijd mee. De tuin ontwerpen en laten uitvoeren door Yardy was erg fijn. Er werd mee gedacht, aan slimme dingen gedacht en de hoveniers Jimmy,

Danny en Jasper waren top. Ze checkten alles, waren goed communicatief en werkten hard door zelfs in de storm! Er was wat miscommunicatie omtrent hout voor de schuur en er waren wat andere dingen die last minute aangepast moesten worden, maar Yardy dacht goed mee. Dit was erg fijn en de tuin is helemaal naar onze wens.

Pien

Roelofarendsveen

Naar wens en meer. Super tevreden met hele proces. Goeie begeleiding en een top hovenier in Benjamin. Onze wensen werden gehonoreerd en eventuele aan

passingen aan het offerte werden goed verwerkt. Benjamin heeft alles mooi geplaatst, vooral onze overkapping is duidelijk goed vakmanschap. Zelfs onze poort heeft ie even onder handen genomen waardoor het makkelijker op slot te doen is. En alles netjes opgeruimd (zowel in het te tuin als daarbuiten). Al met al is Yardy een aanrader.

Ali

Almere

UItstekend werk en een mooi resultaat. Wij zijn fijn geholpen door Yardy van begin tot eind. Het begon met een mooi ontwerp en daarna is de tuin snel

en professioneel aangelegd. De website geeft je leuke ideeën en die ideeën hebben we gecombineerd tot een tuin die helemaal bij ons past. We hebben niet lang hoeven wachten tot de start van de aanleg. De aanleg van de tuin ging snel, door prettige hoveniers. Ze werkten zeer netjes en na slechts één werkweek konden we genieten van onze nieuwe tuin met overkapping. Echt een aanrader!

Marcel

Renirie

Hoe komen we aan onze reviews?

We vragen onze klanten na het aanleggen van een tuin om een review bij ons achter te laten. Deze worden geplaatst bij onze onafhankelijke partner Kiyoh, wij plaatsen deze vervolgens automatisch door op onze website. Liever de reviews op Kiyoh lezen? Klik dan hieronder op de button.