Lees hier ervaringen van mensen met een Yardy tuin.

Top!!. Wij hebben onze tuin door Yardy laten verbouwen. We zijn erg tevreden over de service vanuit Yardy. Kwa materiaal is er veel keuze en er word

t meegedacht om de tuin in binnen een passend budget te houden. De communicatie verliep zeer prettig. De hoveniers waren erg flexibel en meedenkend. Al met al, super service! Een aanrader.

Laura en Tim

Nieuwerkerk aan den Ijssel

Voortvarend, professioneel en betrouwbaar . Het was een fijne samenwerking. Yardy heeft zelfs ons geholpen en enorm veel Moeite erin gestoken om een d

eel van de schutting te plaatsen. Het was een laatst minuut klus waar alles mis ging bij degene die de schutting moest plaatsen. Wij waardeerden de hulp van Yardy enorm. Als je met Yardy in zee gaat dan weet je waar je aan toe bent, want zij doen wat zij zeggen.

Safiya en Diederik

Zevenhuizen

Ziet er super uit!. Yary heeft voor ons de nieuwe tuin ontworpen en aangelegd voor onze nieuwbouw woning. Het proces verliep erg soepel en goed. Er wa

s een mooi ontwerp gemaakt en alles verliep volgens planning. De tuin ziet er super uit. We zijn er erg blij mee. Ik zou iedereen Yardy aanraden!

Tom

Utrecht

Heel erg blij met onze nieuw aangelegde tuin . Heel fijne partij om mee te werken voor het aanleggen van de tuin! Wij kunnen iedereen Yardy aanraden.

Al hoewel wij op voorhand al goed wisten wat wij wilden met het ontwerp, hebben zij er alles aan gedaan om deze wensen waar te maken. Niks is te gek. De tuin is vakkundig aangelegd en de beplanting goed aangeplant. Wij zijn heel erg tevreden en genieten deze zomer elke dag van onze nieuwe tuin.

Sylvana

Waddinxveen

Professioneel, zorgvuldig en behulpzaam Super tevreden met het eindresultaat! . Yardy heeft uitgebreid de tijd genomen voor het ontwerp van onze voor-

en achtertuin. Na het definitief maken van het ontwerp, kon de aanleg snel gerealiseerd worden. De tuin is strak, zorgvuldig en vlot aangelegd door zeer professionele en vakkundige hoveniers. Wij hebben écht onze droomtuin gekregen en zouden Yardy absoluut aanraden.

Lisa

Rotterdam

Op basis van onze wensen goed ontwerpadvies gekregen met als resultaat een prachtige tuin. Voor ons nieuwbouwhuis met een relatief kleine tuin (6x5 me

ter) waren we op zoek naar een hovenier die onze wensen kon vertalen naar een organisch ontwerp. Dat is absoluut gelukt. De tuin is daarna snel, professioneel aangelegd. Absoluut een aanrader.

Jesse

Rotterdam

Het resultaat is klasse, en klantvriendelijkheid stond voorop.. Vanaf het eerste contactmoment tot aan de oplevering hebben wij een hele prettige erva

ring met Yardi. In de ontwerpfase dacht Michael goed mee, maar liet ook de ruimte voor eigen invulling. Dat was heel prettig. Ook het bezoek aan de showroom was prettig omdat je meteen de materialen kan bekijken. Tijdens de aanleg was het feest! Heel prettig contact met de hoveniers. De communicatie was perfect en zelfs tijdens de aanleg was er nog wat ruimte om toch wat aan te passen in het ontwerp. We hadden niet verwacht dat dit nog kon, maar het was geen enkel probleem. De hoveniers waren daarnaast erg kritisch op hun eigen werk en waren zelf niet snel tevreden. Mooi om te zien dat hier werkelijk alles is gedaan aan het beste resultaat. Na het afronden van de werkzaamheden werd de tuin keurig schoon opgeleverd. Alle overige materialen werden meegenomen en het vele afval was al weg voordat we er erg in hadden. Bij Yardi wordt dus net het stapje extra gezet en wordt je volledig ontzorgd! Ontzetten blij met het eindresultaat kunnen we niet wachten op het voorjaar!

Vincent

Nieuwerkerk aan den IJssel

Snel kundig en mooi. Michael is een meedenkende man; prettig in de omgang. Het ontwerp werd opgezet vanuit mijn ideeën èn vanuit de deskundigheid en

ervaring door Yardy verbeterd. Zo werd de ruimte meer optimaal benut en de beplanting aangepast. De tuinmannen hebben netjes en hard doorgewerkt - prachtig resultaat!

Thelma

Bergschenhoek

Tuin is mooi, vlot en vakkundig gerenoveerd.. De renovatie van mijn tuin verliep vanaf de start t/m de uiteindelijke oplevering naar volle tevredenhei

d. Het samen met Yardy interactief ontwerpen van de tuin was bijzonder prettig, gaf nieuwe ideeën en ging vlot. Niet lang daarna werd de tuin binnen 1 dag leeggehaald en een week later werd de nieuwe tuin binnen twee dagen gerealiseerd. Pluspunt was ook dat een acuut probleem, veroorzaakt door plotselinge opkomst van bamboescheuten van de buren in mijn tuin, adequaat is aangepakt door aanleg van een betonnen rand onder de schutting. Enig minpuntje was dat al het materiaal op vrijdag werd afgeleverd terwijl de inrichting van de tuin de maandag daarop startte waardoor alles het hele weekend op een parkeerplaats lag wat sommige buren niet prettig vonden.

Johan

Capelle aan den IJssel

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe tuin!. Wij zijn heel tevreden omtrent het hele proces van het creeëren van onze nieuwe voor- en achtertuin. Al

onze specifieke wensen konden waargemaakt worden. Het contact verliep van het begin tot het einde fijn en ook tijdens de aanleg van de tuin hebben zij er alles aan gedaan om dit soepel te laten verlopen. Al met al erg tevreden!

Sylvana

Waddinxveen

Superblij met het eindresultaat!. Yardy kwam voorbij op Social Media en trok mijn aandacht door de voorbeeldtuinen die zij tonen met afmetingen en pr

ijzen. Hierdoor kreeg ik een goede indruk van wat mijn tuin wellicht zou gaan kosten en durfde ik het aan om een offerte op te vragen. Het gehele proces liep vrij vlot en vlekkeloos. Ik ben langs geweest op kantoor, waar Ruben een mooi ontwerp voor mijn tuin heeft gemaakt + een licht- en plantenplan. Er wordt goed met je meegedacht. Nadat ik tegels en ander materiaal had uitgezocht, kon al snel ingepland worden voor de aanleg van de voor- en achtertuin. Yardy regelde verder alles netjes en op tijd. Alle afspraken zijn zonder problemen nagekomen (vind ik erg belangrijk). De hoveniers hebben mijn voor- en achtertuin snel, vakkundig en zorgvuldig aangelegd en ook netjes opgeleverd (tuin werd goed nagespoten). Het eindresultaat is precies geworden zoals ik in gedachten had: mooi, gevarieerd en gezellig! Ik ben er superblij mee en vooral met hoe snel en soepel alles ging!

Sandra

De Lier

Het resultaat is klasse, en klantvriendelijkheid stond voorop.. Vanaf het eerste contactmoment tot aan de oplevering hebben wij een hele prettige erva

ring met Yardi. In de ontwerpfase dacht Michael goed mee, maar liet ook de ruimte voor eigen invulling. Dat was heel prettig. Ook het bezoek aan de showroom was prettig omdat je meteen de materialen kan bekijken. Tijdens de aanleg was het feest! Heel prettig contact met de hoveniers. De communicatie was perfect en zelfs tijdens de aanleg was er nog wat ruimte om toch wat aan te passen in het ontwerp. We hadden niet verwacht dat dit nog kon, maar het was geen enkel probleem. De hoveniers waren daarnaast erg kritisch op hun eigen werk en waren zelf niet snel tevreden. Mooi om te zien dat hier werkelijk alles is gedaan aan het beste resultaat. Na het afronden van de werkzaamheden werd de tuin keurig schoon opgeleverd. Alle overige materialen werden meegenomen en het vele afval was al weg voordat we er erg in hadden. Bij Yardi wordt dus net het stapje extra gezet en wordt je volledig ontzorgd! Ontzetten blij met het eindresultaat kunnen we niet wachten op het voorjaar!

Vincent

Nieuwerkerk aan den IJssel

Hoe komen we aan onze reviews?

We vragen onze klanten na het aanleggen van een tuin om een review bij ons achter te laten. Deze worden geplaatst bij onze onafhankelijke partner Kiyoh, wij plaatsen deze vervolgens automatisch door op onze website. Liever de reviews op Kiyoh lezen? Klik dan hieronder op de button.